mysa gillar vi.


men tjena :*
jag har inte skrivit på länge nu och det har hänt rätt mycket så :)
I fredags kom Teodor hit från stockholm och vi var på plejset.
Det var typ kaos där först men senare när vissa hade gått blev det ganska mysigt.
Sen när vi stängde följde Clara med hem till mig och hon, jag och Teodor satt uppe och tittade på teve till typ 2?
och jag somnade i claras knä, hahah (L)
Clara sov även här igår, då hade Theodor ersatts av sanna.
Vi kollade på Greas 1&2, hahah. Och tog massa bilder, heh ;*
sen var sanna tvungen att åka hem för hon skulle till stockholm tidigt idag.
Men clara stannade och sov över.
Idag blir det ännu en meningslös dag i guess, men såna måste man få ha ibland :)


En sak ska ni veta,jag skulle inte vara nånting utan er!

 

HAHHAHAHAHAHA§ 
den sista bilden är så jävla klockren :D
hahah (L)
ingen av bilderna är direkt seriösa och det finns många många fler ;*
de kanske hamnar här med en vacker dag, vem vet ;)
HAHA.
 

Kommentarer
Postat av: sannaa aaaaaa

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAH

man måste ju bah älska bilderna asså (L)

2009-10-26 @ 14:06:54
URL: http://liketherain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu