Advent, massa mys.

Nu ska jag skriva om vad som hände igår :j
Jag träffade som sagt Rebecka & Karoline och om jag skulle berätta allt så skulle det ta typ flera timmar.
Så nej, men det var sjukt mysigt att träffa dem igen :*
Seriöst sov inte mycket kan jag ju säga,
hahah, typ;

Hej vill du ha en puss? , Hej jag åker hem nu, ha ett bra liv!, hon ringer mig 24/7 som en jävla apa, neeeej men säg inget till Jimmy!, Jag är från skåne?, då kommer ni få thailänska barn! :D, vad skulle du sagt om jag..., vilket säng?!, Poontus, Jaaaaja ;*
HAHAHAH ♥Radioapa & Kexiii jag älskar er (L)
ärligt, det finns hur mycket som helst att säga! :D
men ah, det gör vi om nån dag, right?
Sen skulle jag vara i kyrkan på konfa klockan 10:20 ._.
inte lika mysigt.
Såg inte speciellt snygg ut om vi säger så, hade först inget smink eller nått.
Men det gillar vi, puss.



bilden är inte från igår utan gamla men ah ;j











my heart cries for you, I can't stand the pain.
Kommentarer
Postat av: rebeccsing

älskling det var bäst hahaha. tack seriiiöst. du vet varför och vi hade det bäst helt enkelt. RADIOAPA. hahahahhaa hon ringer som en jävla apa! <3

och pusskillen, så söt! hahaha <3

2009-12-03 @ 19:33:46
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu