U R I X 0 9 söderhamn

vart ska jag börja?
Så jävla kul. Det går inte att förstå hur roligt det var. Det går bara att uppleva.
Alla människor, Ica & Alex ♥
Det är bara en del av allt det vi upplevde tillsammand. Vi. Alexandra, Clara, Sevara, Felicia, Nemman, Alexander, Shahin, Donald, Alexander, "Cider", Mattias, Baharan, Shabnan, Hanna & många fler.
Ni gjorde helgen oförglömlig & jag är så så sjukt glad för att vi åkte ♥
Alla saker vi gjorde.
Sevaras damp pa natten "HÅLL KÄFTEN NEMMAN, JAG VILL INTE HA NÅN JÄVLA FRUKOST FATTAR DU INTE DET"
HAHAHA <3
OCh typ tågresorna, Nemmans stulna madrass, "rullstolen", typ uppe till 4 varje natt, världens minsta pizza typ, toadisco, springa till tåget typ på 2 min :)
och massamassamassa mer :'D

Jag kan bara säga en sak; TAGGA URIX 2010 VAFAN ♥

Bilder;
 

Felicia&Sevara


typ ett band som kom dit :)


Sanna


Det fanns typ sjukt mycket kyrkor.


Pussen ♥


Jag&Sevara hade kul :)


Sanna&Sevara hade kul ;) ♥
Kommentarer
Postat av: annelie

haha sevara är så söt :D haha <3 ,

fin blogg du har :)

2009-05-28 @ 16:02:42
URL: http://annelienygren.blogg.se/
Postat av: sannaaah

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH

2011-06-12 @ 14:50:52
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu