Summer has returned.

Hej alla.
Idag så har det varit en helt underbar dag :)
När jag vaknade vid 20 i 10 så sken solen från klarblå himmel & fåglarna kvittrade utanför fönstret. Det är precis så man ska vakna upp. Man får den där bubblande känslan inom dig, känslan av lycka. Då glömmer man verkligen allt annat, det är bara possetiva tankar som kretsar i huvudet.
Efter jag hade duschat & fräschat upp mig lite tog jag bussen ner till stan, till marknaden. Där träffade jag lite folk & mötte upp mamma & inna. En sak kan jag ju i alla fall säga, det var absolut inte rätt dag för shopping ;)
Men jag handlade faktist, trotts de 15-minuter långa köerna. Jag tror aldrig jag sett så många människor på Gina Tricot som idag :')
När mamma & jag kollat klart på stan gick vi vidare uppåt :)
RixFm festivalen var i full gång & det var människor överallt. Där träffade vi Maria & Inna.
Efter typ 10 minuter så gick jag igen. Eftersom bussarna omdirigerats fick jag gå en bit för att komma till en hållplats. Men det var bara bra, eftersom vädret var på topp menar jag.
Fick vänta i ca 10 min på 12:an & tog sedan den upp till clara :) ♥
När jag kom var hon & johanna i full färd med att åka & handla men sanna satt i trädgården så jag gjorde henne sällskap :)
Efter en stund så tog vi Caesar & gick ut på en långrunda.
Vi pratade, gick hem till mig & jag bytte kläder, hämtade nagellack & tog med lite flädersaft till claras hus :)
Sedan gick vi tillbaka & stekte i solen :)
Och målade naglarna ;)
HAhaha, sendare gick vi också ut i skogen & fotade lite :)
(bilder kommer)

jag älskar sommaren ♥




Caesar ♥


HAHA, by sanna ;)


Charmig vinkel ;o


Sanna var tvungen att ta en paus.


Pussen.


*stolt fotograf*


By sanna.






Jag var bara tvungen att ladda upp den & se hur den blev :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu