Höhö, Star Pilots ;o

Är det nån mer än jag (&clara) som har märkt att Star Pilots i Melodifestivalen har typ kopierat sin egen låt "In the heat of the night" &gjort "Higher" x) :O


Att jag&clara kom på detta skedde såhär (ungefär) ;

E; Jag har hört den här låten innan tror jag. Visst finns det nån annan låt som går såhär?
C; Jaa eller hur... den låter typ exakt som en annan låt !? :o
E; Ahh, men villken.... :s
C; Hmmmmm... *tänker*
  Clara börjar sen nynna&tänker på villken låt det kan vara.
C; Jag vet! Det låter exakt som "in the heat of the night" ! :o
E; Ahh, det gör det! Haha,
C; Villket plagiat!?
E; Eller huur. Vi måste kolla på den!
C; Simoon (som sitter vid datorn) sök på "in the heat of the night" :')
Jag&clara går för att kolla.
S; Det är hmm, är både en film&hmm, en låt av star pilots :s
E&C; HahHAHAHA :'D De har kopierat sin egen låt x) !?




Förlåt alla StarPilots fans (a))
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu