Heiij :)

SHu <3

Idag så skulle vi göra iordning efter oss på teatern så vi skulle vara där vid 11. Men när jag kom dit så var det bara Evelina&Kebby där :)
&vi fick stå&vänta i typ 15 min på att de skulle öppna dörrarna :o
Sen så kom Eva&fler folk och vi började då bära grejer.
Det enda som var lite svårt va att få in kistan, som var typ 2,5 meter in i den lilla hissen :o,
men det gick tillslut :)
Efter det så skulle vi gå till Dramaverksta'n &hjälpa "lastbilsgubbarna" att bära in alla saker igen där :')
Men vi gick först förbi tutti frutti, men det var stängt :o
Så vi fick gå till Hemmakväll n.n
Där köpte vi guudis (a)) <3
&det blev en marabou som fick följa med meiij.
Sen gick vi. Men när vi kom fram hade de typ redan plockat in det mesta ;D
jaja.
Efter det så fick vi åka hem :)
...för vi skulle inte vara med på Expot som Eva hade sagt.
Då ringde jag pappa, som var på stan, &jag gick&mötte honom.
Sen gick vi &åt våffla ;)
Sen åkte vi hem.
&nu ska jag nog träffa sanna babe<3
Puss/e.


jag&sanna babe när vi skulle till Kållberg <3
(misstolkas ej tack)


Kommentarer
Postat av: sannaa

MHMHMHMH SÅ JÄVLA FIN BILD JA HEJ HEJ



kom hit bara (a) :D <333333

Postat av: sannaaah

HAHHAHAHAH majgad...

2011-06-12 @ 14:48:13
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu