Filmkväll (a)) 090322

Kvällen spenderade jag med sanna babe &sebastian :'')
Eller först så ringde jag sanna, men hon skulle äta så vi bestämmde att jag skulle komma vid 3.
Och eftersom klockan bara var halv så gick jag hem till mamma med Aiko&hämtade en film :)
Det var typ en rysare/skräckfilm som jag tänkte att sanna&jag skulle se på.
Det var grått&tråkigt väder ute&jag hade verkligen trott att det äntligen skulle bli vår :o
men men.
Sen så gick jag hem med Aiko&tog cykeln till sanna <3
Där så packade vi upp alla onyttiga saker som jag hade med meij :)
Men sanna tyckte vi skulle ha lite till ;)
så vi gick till Lidl.
Sen gick vi hem igen :)
&kollade på film, eller iaf en bit på den.
Sen ringde sebastian, eller var det vi som ringde n.n
jaja, han kom iaf hem till sanna&kollade på film tillsammand med oss.
En sak säger jag bara; jag trodde aldig lilla sebastian skulle kunna få magrutor :o
hahah, men han har fan 6-pack nu typ :o
Eller hur sanna ;)
Hahaahaha :'D
Filmen var inte lika hemsk som jag trodde men den var ändå äcklig :')
Jag tror jag är mer rädd för män i masker än för andra "läskiga" saker.
Iaf, filmen handlade om några ungdomar som blev inlåsta i ett hus där en psykisk seriemördare vuxit upp.
Och de ska vara med i ett teveprogram&få pengar för att göra detta.
Men allt går snett&det visar sig att den hemska Michael Myers fortfarnande finns i huset.
Så alla mördas medans alla tittare tror att det bara är fejk.
Men när en kille får kontakt med en tjej där inne märker de att allt inte alls allt bara är film.
Alla blir mördade utom en tjej, som också spelar huvudpersonen.
Men hon dör typ iaf.
Eller de visar slutet i början.

Iaf, filmen var bra men konstig.
Halloween hette den typ :)

Puss på att sanna&sebbe som gjorde min kväll underbar :)





Kommentarer
Postat av: sannaaa

:*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu