090302 :')

HEEEEEEEEEEIIJ :'D



-skolan var bra i guess :')
För varje dag känns det som om alla lär känna varandra bättre&bättre (a))
Vi börjar bli tajta, tro det eller ej.

-Efter skolan så var det ingen som orkade vänta på lilla mej i gympan så jag fick vara kvar lite själv (lite medlidande kan man väl få kräva i alla fall ;o '
Efter det ringde jag pappa som skulle köra lisa till hennes träning& då bad jag honom att hämta upp mej också.
Efter att vi skutsat Lisa körde han mej, &ellen som vi också hämtade upp, till teatern =)
Jag hade nästan inte ätit någonting på hela dagen så jag var utsvunten&min mage ropade efter mat ! :o
Såå jag var tvungen att "råna" pappa på pengar&gå ner till Nyfiket&köpa mej en macka.
Mackorna där rekomenderas verkligen, de var jättegoda :')
Sen gick vi till teatern&carro åt upp alla mina solrosfrön på min macka ;) <3
Rebecka var finaste som vanligt&pusspådej <3
Jag älskar er alla så otroligt mkt (a))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu