09-06-30

Hej ♥

Idag blev det ingen sovmorgon för jag skulle vara nere på stan klockan 10:45 för att klippa mig :>
Det blev inte så mycket men allt slitet åkte iaf av. Efter det så gick jag till stan och slökollade lite :)
Alla affärer hade ju rea och det var ju nice. Klockan 1 mötte jag upp Clara utanför biblioteket :)
Därifårn skutsade hon mig sedan till hennes mammas jobb där hon skulle hämta pengar.
Men Lisbeth var upptagen så vi gick upp och fikade :)
Choklad-påskägg (?) och varm choklad :*
Angående påskäggen så var det någon där som hade tagit med sig en hel kasse full med såna och ja.
Efter att Clara fått sina pengar åkte vi tillbaka till stan och shoppade loss ;)
  Jag köpte upp alla mina pengar, höhö-
(bilder kommer)
  Vi provade massvis med kläder och de flesta köpte vi inte :)
Men det fanns bra saker men, såklart.
  Jag köpte ett halsband på gina som jag sedan ångrade att jag köpte -.-
jaja.
   hahaha, när jag skulle till bussen sen skutsade Clara mig och hon körde in i en kille :D
Clara typ ;
Ahhh! ursäkta! :o
   .. och jag garvade :)






Jag hade faktiskt tänkt att lägga in en sak jag tänkt på ett tag.
Är inte religion rätt överskattat? Om det inte hade funnits några religioner hade det kanske inte funnits några krig. Eller?
I många fall beror ju krig på religion, på något sätt- kolla bara på Andra världskriget.
Men religion är bra också, antar jag. Men.
Det är förvirrande-
 






              hahha, jag såg inte förens efter att det var en myra på bladet :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu