09-06-24.



 Hej ♥

Idag när jag var ute och fotade lite i värmen såg jag något väldigt wird. När jag gick där för mig själv trampade jag nästan på en död mus (!) som låg på mitten av vägen :o
 Nu tänker ni vadå, det var ju bara en mus?, men...
              det var en mus som höll på att föda en musunge :o
   Den hade blivit dödad när den pressat ut halva lix.
    uch. 



                 Den döda musen- den såg helt skräckslagen ut om man
                                        kollade närmre.
 


(De andra, bra, bilderna kommer senare)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu