09-06-15 födelsedag.

 

    Shu :))

 Igår var det min födelsedag och den var full av oväntade händelser kan man lugnt säga.
 Det slutade iaf med att jag och Clara sov över hos Alexandra. Där vi åt pizza, kollade på filmer och fetade oss med en stor tårta som älsklingarna hade bakat ♥
 Ni förgyllde i vilket fall som helst min dag och jag kan inte tänka mig ett liv utan er :*
 Sanna du får mig alltid på bra humör och det händer alltid någon när vi är tillsammans ♥
  Vi har sjukt många minnen tillsammans och jag hoppas det blir mååånga fler :))
 Clara, du är helt borta ibland men du måste ha förstått att du betyder något oändligt för mig ♥
 Du finns alltid där och vi har alltid kul tillsammans :))
 

           Kyss :*
    Och jag älskar er av hela (!) mitt hjärta ♥


   
              (bilderna är rätt gammla men det får ni leva med)

Kommentarer
Postat av: sannaaaaaaaaa

älskarey osså :* ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu