27-o7-o9 :)


Hejhej ♥

En liten uppdatering bara :)
Idag har det varit allmänt skitväder -.-
Regn, grått och tråkigt.
Men som tur är har jag ju med mig "När jag hör din röst" :*
(2:a boken i twilight serien för alla oallmänbildade)
Seriöst, det är verkligen farligt att börja läsa :o
Man bli fast.
Läste ca halva boken ;s
Vid 5 tröttnade jag på att sitta inne så jag krävde att Inna åkte med mig till Kungshamn (a)
hahah, och sagt och gjort.
Men det fanns inget annat än skit -.-
Jag fattar inte hur de som bor här överlever på vintern ;)
hhahah, jag var ute och fotade lite också för en stund sen.
Jag har idétorka typ ;s
Men om det blir bra väder så blir det nog bättre :)
Nu ska jag kolla på teve, som äntligen har börjat fungera (a) 


Puss :*


           hahah, och ja det är charlie chaplin i bakgrunden ;)
                 oversize tröja - indiska
                 Halsband - Gina Tricot
                  Tights - åhlens :)



 
 Det var lite av de bilder som jag tog :)
De är egentligen bättre i full storlek men jaja,


Kommentarer
Postat av: rebeccaaaaa

elin är finchey <3

2009-07-28 @ 00:02:04
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu