29-07-09 :*


Hej bloggen :)

Idag har det varit en sådan där helt meningslös, tråkig dag som man aldrig kommer minnas.
Det har regnat -.-
och bara varit allmänt dåligt väder.
Vi bestämde oss för att åka till Fjällbacka iaf :)
Typ världens minsta stad? ;)
Jag är inte van vid att städer har endast 4 affärer typ ;s
hahah,
Sen åkte vi runt lite och kollade de små samhällerna runt om (:
Åt på en resturang i Fjällbacka och det var väl helt okej :)
Senare var jag ute och fotade lite typ.
Gaah, jag vet inte vad jag ska skriva hahah ;)
Jag har idétorka -.-
Pussochkram :*



   Jag saknar Jkpg.
Kommentarer
Postat av: rebecca

jkpg saknar dig älskling! <3

2009-07-30 @ 10:51:31
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu