25-07-09 :)

Hej ♥

Nu är jag framme, äntligen :)
Vi åkte vid
9 typ i morse och jag gick upp vid 7 ! ;s
konstigt nog var jag inte ens trött (:
Åkte först till Uddevalla för att gå in på torp. Det var väl roligt, typ.
När vi var klara där stack vi till Mc'Donalds och skulle äta.
Där kan man träffa på alla sorters konstiga människor säger jag bara ;s
I kön stod ett par med deras barn, inte så konstigt. Men dottern som var runt 6 år hade typ endast en rosa kjol på sig ;o
Hon hade ingen tröja eller något.
Omg,
Och sen
jag skulle på toa och då stod det typ några bakom mig, typ en raggare och hans tjej. Och de typ strulade hela tiden, jag bara wtf. Kan man inte vara liite diskret ;s
 Jaja, nu ska jag njuta av att vara här och försöka hitta sladden till kameran så jag kan lägga in bilderna jag tog (:
 Jag hoppas verkligen inte att mamma har lagt ut den :o

Pussochkram ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu