Tjuuu (;

Hej (:

Igår hann jag ju aldrig skriva om vad som sedan hände, så det gör jag nu ist;

Sanna kom somsagt till mej&vi popade popkorn (;
Sen satte vi oss vid teven& skulle egentligen kollat på en film, men vi kollade ist på OneTreeHill&LasVegas =)
Jaja, sen så typ skulle hon hem ? & jag följde henne&vi hämtade pengar hos min pappa som han var skyldig henne för "pandasaker". Sen gick vi hem till henne&
jag skulle hämta en tröja, men såklart så hade hon lagt den hos clara -.-
Jaja, hennes mamma ville iaf att jag skulle stanna&äta våfflor med dem. Men då ringde min kära moder&undrade var jag var -.- Så det blev inga våfflor, utan jag fick traska hem ist.
Jaja, när jag kom hem så ringde jag Karolinesötan&vi bestämde att va idag ist =)
 Så nu ska vi göra något idag ist :p

Pusspåalla :*  // E
   
        ?
                                                      
-.-'
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu