Pusspåeralla (:


                                                               
 
Idag så har jag sovit&ahh. Sen så gick jag upp&åt något för min mage var totalt utsvulten (;  Frukost är verkligen gott, kan inte förstå er alla som inte äter frukost :'o Det är otroligt gott, om det är en god frukost  =)     Sen så fixade jag mej&ahh.
Efter det så tvingade min kära moder mej att gå till coop&köpa mjölk :'I  Det var svinkallt ute,men jag överlevde [:
Jaja, när jag kom hem så ringde Ellengumman mej&hon kom hit oxå :p    
Aja, nu ska vi hem till henne&kolla på film tror jag (:



                      Pusspåer// E.






eheee, bild ?
                                                Bild ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu