Hejhopp (:

               Innan när jag ringde Karro så blev det inget med henne, för hon skulle på bio med en kompis (:
               Jaja, och sen när jag pratade med Rebecka så bestämmde vi oss för att ta det i helgen ist.
               & det blir nog lika bra =) 
              Jag ska också säga att jag fick ett mejl från clarasötan&jag är smått svartsjuk på henne för att hon får tillbringa 
               hela 2 veckor i Indien (;  Nu när alla andra är som vitast är clara som brunast .
               Jaja, whatever jag kommer ändå alltid vara...ehh...snyggare ? Neeh, ha finare hår kanske? c 
              Jaja, så jag&sanna ska nog hitta på nått ist :)
               Men jag ska gå dit nu&vi ska feta oss mwahah ;) 
                Så;



                              Puss på er alla:)

                           
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu