hahaha ;p

Hejhopp (:

Idag har det varit en vanlig skoldag&ahh =)
Det var helt okej (: Vi började 8 & gick till 4 o.o'''
Uch...
Men vi hade ju akva så det var rätt okej (:
Hela akvan satt bara jag&clara och spelade gitarr ;) Sen kom sanna&Ida och var med (:  <3
Jaja, sen så åkte jag&clara ner till stan (:
Jag köpte den tub-klänningen jag&clara såg igår (:

Pusspåer =)


plus;
jag måååste bara berätta att igår så på lunchen gick vi hem till clara föt skolmaten är fan oätlig o.o''
jaja, det var inte det jag skulle säga =)
Sanna skulle typ "kolla om isen" var hård ? ;)
så hon typ började gå på den (;
& hahah, sen baah braast isen x))
Jag har fan aldriiig skrattat så mkt x))
 HAhahaha, hennes miin ;)
Sanna, du är underbar <3 :* x))
&hennes converse är bruuna nuu (a) ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

det är inte mitt fel att jag är blond och gillar att gå på is? (a) :D <3

2009-01-30 @ 21:01:30
URL: http://www.apelsinstoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu