E&E

                                                                               o_o


dagens klädsel: Svartastuprör, vittlinne&rosa-tjockiströja (;
dagens roligaste: Film&va med Ellen,
dagens planer: Mysaaaa (Y)
dagens låt : The Killers-Human
dagens måste: inget typ ;p  Duscha om det räknas ? :D
dagens dricka: Typ vatten (:
dagens köp: Mjölk ^^
dagens kärlek: Popkorn (;
Dagens saknad: Clara :) <3
Gårdagens roligaste: Hahhaah, Ellen (; <3
Dagens längtan: Till en ö på grekland :p
Dagens sjuka: Ingen,wihuu :)


 Varför ska just mitt liv vara så otroligt tråkigt -.-'
Kunde inte jag fått växa upp med rika föräldrar, i ett jättestort hus&ha bra gener ?  
Men nejdå, gud har nog väldigt roligt åt mitt totalt misslyckade liv ^^ 
 Hahhaha, nejdå, det kunde vara värre (;   

Vill ni veta vad moi ska göra imon ;p  
Jag ska äntligen träffa Carro&Rebecci  (:   
                        ♥ Wiihu :D


                                  Jaja, pusspåer / kram E.



                                                   kollberg (;jadu
                                 MissAllThis
                                                                         IStillMissSummer </3
Kommentarer
Postat av: Ellen :)

Ja, dte är MYCKET svårt med blogg! x)

2009-01-06 @ 14:27:03
Postat av: DenLillaCitronen

Eller huur :D

2009-01-16 @ 21:29:58
URL: http://denna ?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu