090119 (:

Hejhej (:
Idag var det skola idag, igen ._.
Men vi började iaf 9:10 så vi hade lite sovmorgon iaf (:
Jag hatar att de har tagit bort våran 10:10 sovmorgon -.-
Jaja, i skolan så var det helt okej =)
(Som alltid.)
Clara tyckte allt var jätteroligt (eftersom hon inte varit där på två veckor -.-)
& ahh.
Maten var lika äcklig&på gympan gjorde inte vi så mkt (:
Vi hade typ massa redskap&det var faktist kul.
&så hade vi ringar,lijaner (?)
&typ en reck tror jag det hette (; ?
 Jaja, efter så tog jag bussen till stan&det tog typ ½timme att komma till Juneporten :o
Jaja, det var typ proppat på bussen -.-
&såklart fick man trängas med massa svettiga gubabar innan man fick en plats längst bak ._.
Jaja, på teatern så träffade jag alla sötasmåmännsor (: <3
&rebecci hade med sej min kamera :D <3
&vi hade Skövde som "extralärare" med (:
Jaja, sen hem&alla andra männsikor åkte 3;an ist för 2;an (:
&ahh.

Puss//E.




http://www.youtube.com/watch?v=6nho_QPafJM

>Finast (:





Hahaha ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu