090109

Hejsan (:
Idag var det andra dagen i skolan, wihuasså (; Jaja, vissa människor har man saknat massa&vissa mindre. Men det var iaf jättemysgt att träffa alla i klassen igen&det kändes jättebra (: Jag&sanna kom till skolan klockan 9 (för en person hade sagt att vi började då) & när vi kom dit var det typ ingen där&vi bah;
-Aha okej?
så vi frågade susanne (våran klassföreståndare) &hon bah;
-Hej tjejer, vad gör ni här så tidigt ? :o
& så visade det sej att vi inte alls började 9 utan 10:10 [: Så vi gick hem till clara (som fortfarande är i iniden) & "bröt oss in" (; Jaja, där satt vi typ en timme&sen gick vi tillbaka till skolan&då fick vi veta att vi skulle åka skridskor första lektionen (idrotten) :o & vi hade typ 5 min på oss att ta oss ner till Kinnarps&ahh. Vi kom såklart försent, men hon sa typ inget (: Vi sa bara som det var.
Sen åkte vi lite&jag har kommit på att jag verkligen älskar att åka skridskor =) Ska kanske börja på hockey, för konståkning verkar surt -.-
Jaja, tillbax till skolan&vi fick ett nytt piss schema :o Så nu kommer vi inte ha någon sovmorgon på Torsdagarna (10:10) utan vi ska börja 8:00 ist ?! & som kompensation börjar vi tio minuter senare på tisdan :o Fuckoff -.-
Jaja, vi kanske ska få nya scheman (igen) snart iaf :)
Skolan idag var okey (: Det var jättefint väder ute&massa sol :D <3
Jag älskar att det snart är vår&sommar =)
Vi slutade tjugoitvå idag&så tidigt har vi aldrig slutat innan (förutom när de ställt in lektioner) & det är typ det enda bra med det nya schemat (;
& efter skolan så gick jag&sanna hem till clara, tog ut Caesar sötnosen&ahh (:
Simon var mkt social idag&vi satt med honom& typ pratade i köket länge =)
Clara&han är vääälldigt lika (; Men det vill de inte erkänna (vem vill likna sitt syskon egentligen ^^ ) Jaja, det var mysmys&vi bakade chokladbollar =)
Sen typ myste vi med caesarsöten&sen skulle jag hem :) Jag&sanna tog sällskap.
Sen hem&mamma tvingade mej att gå ner till coop&handla mat till imon (jag ska spela volleyboll i Mohede) såå ahh (: & vi ska samlas klockan tjugoöversex :o
Jag kommer ZzZova hela vägen -.-

Hahahah, ne men puss på er :) 
        
 
                                                    // E.

Kommentarer
Postat av: THE ONE AND ONLY FFS

Åw, kul att snacka med simon idag jaa :'>

2009-01-09 @ 21:59:43
Postat av: rebecca skog

hej bebbe! <3

2009-01-11 @ 19:39:32
URL: http://rebecci.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu