090202 ;p

AAAAAJ !

Det gör förjävla ont i mina tänder o.o'''''''



Idag så var jag då hos tandläkaren&skulle fixa det sista på min tandställning -.-
&de satte in "själva tråden"&hon sa att det skulle göra ont. Det är typ som ett gummiband. Om man spänner ut det vill det hela tiden gå tillbaka till samma possition som det "ska" vara. &när man då sätter in den här fucking metalltråden så blir den ju ojämn eftersom tänderna är ojämna o.o' &ahhh..
Det gör jätteont sen&tänderna blir typ lösa ? ;p
&jag stannade hemma från skolan idag med för man kan typ inte prata ;___;
För varje gång en tand kommer imot en annan tand gör det fett ont ! -.-

jaja, pusspåalla/e.



     



Kommentarer
Postat av: SaNNA

:**

2009-02-04 @ 15:12:41
URL: http://www.apelsinstoft.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu