090130; badhuset o.o'



Idag;

- åkta till badhuset med min släkt .____.
- jag träffade rebecka,julia&nån mer jag inte känner :)
- varit i undervisningsbasängen, där man var när man var liten&skulle lära sej simma ;o
 &vattnet är jättekallt&går typ bara upp till knäna ;') 
-  skulle solat solarium men några italienare la sej preeeciis när vi hade varit&köpt solskydd o.o'
 &de skulle sola i typ 40 min -.-
- fikade en massa =)
- varit hemma hos moster&ätit. plus lekt med alla 1000 barnen (:
- haft tråkigt ;o
- åka hem helt utmattad =)



A, pusspåer//e.











                                             Puss <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu