Snabbt inlägg (:

17:13    30/8-09 
  
   Hej bloggen ♥

Nu så sitter jag här och väntar på att Alexandra ska sluta sin träning (:
  För sen ska vi dra och köpa saker tills imorgon.
           Gå 1,5 mil ute i skogen, inte något jag skulle gjort frivilligt precis.
                Men det blir nog toppen (y)
    Och jag har nu packat min ryggsäck och jag ska ta en bild på den och lägga upp ikväll så alla ska få se.
          Omg, jag kommer aldrig orka bära den! :o
                    + att jag ser ut som en sköldpadda :s
 

Men puss&hej ♥

                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu