09-08-23 :/



    Shu ♥

idag har jag sovit, kollat på film, sovit, ätit ipren, film och teve, äta och så samma sak igen typ :s
     uch!
  jag hatar att vara sjuk.
man orkar ingenting och känner sig helt tom!
  + att jag har tryckt i mig alla dess onyttigheter :/
          jag som hade slutat äta godis och tro det eller ej inte var sugen på det längre.
iaf, detta var ett stort undantag! ;) 
    ♥
    
      hahahaha, kolla vad jag hittade!
             bilder på mig och clara sovandes i bilen påväg till gullbranna.
                             hahahahah, vi bjuder på den för att vi är så söta ;)

Kommentarer
Postat av: fiskrebecci

aw. söt du är bebis! <3

2009-08-24 @ 19:59:00
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/
Postat av: Elinsvensson.

testar.

2009-08-25 @ 15:26:03
URL: http://citrongras.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-08-25 @ 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu