it always starts the same

27/8-09

Hej bloggen ♥

Fortfarande sjuk och så.
Dagarna rullar på men det händer ingenting.
Men igår var jag en sväng på plejset för jag hade snackat med Felicia och vi har antagligen läxa tills imorgon -.-
Så jag skulle hämta sannas mattebok :)
Träffade Ceder,Clara,Sanna,Felicia,Huse och Amanda ♥
Och jag var helt borta, förlåt alla :*
    hahaha, ah.



               typ dagens sjukoutfit-


                          I ♥ Chokladbollar 
                 


                   
                                               

Kommentarer
Postat av: rebecca

ihihihih jag har också ett sånt linne babe <3

2009-08-27 @ 17:48:27
URL: http://rrebeccaskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu