I don't wanna be so damn protected.


  Hej bloggen ♥

Nu har jag fixat en ny desig, jag blev egentligen inte specielt nöjd med denna men den får duga (;
   Idag har jag gjort... ingenting (a)
Och imorgon börjar skolan igen *suck*
   Men det blir ändå roligt att träffa alla igen :*

puss ♥ 


    
                                       Hahahahaha, failbild!
                                                Ja jag var på stan igår och hittade lite smått och gott :)
                                                          ~tights, 
                                                          ~ maskara, telescopic maskara. 
                                                          ~ knästrumpor (a)
                                                           ~en sjal ♥ 
                                    

                  

                                             jaja. de är fett söta med rosetter på sidan (a)
                                                      men man ska själklart ha dem till kjol (; ♥
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu