always the same mistake.

 Hej bloggen ♥

Igår så hade vi endast 2 lektioner innan hela 8:an skulle gå till badhuset.
  Men det visade síg sen att det var fler andra högstadium som skulle dit också.
 Jaja, satt mest i bubbelpoolen och i bastun. Och vakten, hahah.
typ; kan ni svenska? är ni blinda? ;o
    hahaha ♥
Träffade Ellen där också :*
   Sen efter så gick jag hem och fixade mig :)
Sen åkte jag och mamma ner till a6 :)
       ah, och sen när vi skulle gå till bilen ösregnade det! -.-
  sverige ♥ regn
          Åka hem till mamma och packa líte saker.
Sen gick jag till pappa och åt.
     Resten av kvällen tillbringade jag på öxnehaga med sam :)
               pussochej ♥





           Hej misslyckade bilder.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu