Just skin

mitt hår växer så det knakar! Börjar bli riktigt långt nu (dock supertunt så det syns oftast inte irl :/ )
blir så glad av era kommentarer!!!!! så himla fina är ni!!!!
tänkte svara på 2 frågor:
1. jag tar alla mina cam-foton i programmet Photobooth som egentligen bara finns på Appeldatorer men man kan ladda ner det kostnadsfritt på internet. jättebra, rekomenderas verkligen!
2. jobbet jag pratade om var på McDonalds, hehe. Behöver verkligen ett jobb så det passade yppeligt. Ska dock inte jobba där över sommaren då jag har ett annat sommarjobb :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu