Skolavslutning

Idag så har det varit skolavslutning, superfint väder och jag såg ut såhär !
Därefter har jag varit upptagen exakt hela tiden. Har varit ute och gått med Evelin , hängt på bryggan med Evelin , Kerstin och Michelle och sedan har kag även hunnit med att fika med Anneli, Maja , Sanna etc.
Har även varit och handlat mat tills imorgon då Anton tar studenten och jag även fyller år (!!) och det ska vi fira lite :)
Nu är jag helt slut !
(hade jc-skor, citrongul klänning från bikbok och mitt skärp från 2hand + chanelväska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu