long time no see

MIN ÄLSKADE BLOGG!!!
jag är så dålig på att blogga MEN nu har jag :
1. semester från jobbet
2. hittat mitt stativ till kameran
SÅ nu har jag hittat tillbaka igen (förhoppningsvis).
Imorgon drar jag till halmstad vilket jag tror kommer bli fantastiskt! och ska försöka ta jättemycket bilder!
SEN kan ni ju även följa mig på INSTAGRAM (där jag är en aning mer aktiv) sök bara på:
elincajsasvensson
-
Ja. och angående min hatt (som jag fått många kommentarer angående så är den min morfars! men jag antar att den finns att köpa på de flesta secondhandbutiker :) mina favoriter är: erikshjälpen på solåscenter & myrorna!)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu