Från mig till dig.

fråga från "Anonym":
först ville jag bara säga att din blogg äger !
en liten fråga jag har är mycket tid du lägger på ditt utseende/dag (kläder,smink,hår ect) ? :)
först ville jag bara säga att din blogg äger !
en liten fråga jag har är mycket tid du lägger på ditt utseende/dag (kläder,smink,hår ect) ? :)
-
Tack så hemskt mycket! Kul att du gillar den. verkligen blir superglad.
På en dag. Det är väldigt olika. Beroende på när jag börjar ;)
Om jag börjar 8:00 går jag upp vid 6:15 för att duscha.
Har typ ett kvarts-system, hahah. Allt jag gör ska ta en kvart.
Äter frukost i 15 min, sminkar mig i 15 min, fixar håret i 15 min osv. osv.
Och kläder blir väl ungefär 5 min. anstränger mig verkligen inte för att se fantastisk ut i skolan.
Tar på mig något som faller mig in och går sedan :)
tycker inte man ska behöva fixa sig så mycket varje dag. jag tycker det är skönare att sova de där minutrarna extra!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu