svar på tal

Anonym om Nude:
Angående detta med bal.. går in du i ettan på gymnasiet? Har man inte bal i trean? :)

SVAR: Hej Anonym!  Jo, du är alldeles rätt ute. Jag går i ettan på gymnasiet MEN nu är fallet så att min kära
pojkvän tar studenten och har valt att låta mig ha äran att vara hans bal-dejt.
det är just därför jag nu redan detta år kommer få klä min kropp i siden.

emmababy om vem är du nu förtiden:
du jobbade väll för pengar o inte gratis? =) tro mig, provjobbade du gratis är det inget seriöst. råkat ut för det så många gånger :/
SVAR: Hej Emma! Jo, har också råkat ut för det där innan. Väldigt tråkigt med människor som utnyttjar unga oerfarna tjejer/killar. MEN var inte orolig, jag provjobbade för lön denna gången och allt gick som på räls.
Tack för din omtanke!
|| shorts-gina tricot ||
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu