Känner värmen från din hud.

har egenligen inget att skriva men jag gör det ändå.
för att jag är en megatönt och att jag kommer kugga på mitt franskanationella.
wo score.
har sett på cornelis med anton och haft suckfoto (totalfailfoto).
snippsnappslutsåvarsaganslut.
fml.
jag vill ha sommar utan hemskt skolavslutningsfarväl och jordgubbar med socker och bad i vinterkalla sjöar. dödande av myggor och gitarrspelande på gräsmatta och en hel massa crazymusik. bli sådär vackert gyllenbrun och ha en snygg vältränad mage att visa upp för alla nyfikna och många uppfriskande skogspromenader utan skor. lera och kor. släktträffar och kompiskvällar. sommarmorgonar och  sommarkvällar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu