It's a hard knock life for us.

kompensation för veckans dåliga update! lite bilder och smått och gott.
ja varit en knepig vecka:
börjat på perbrahe vilket var mot mina förväntningar, firat min lilla morfars 90års dag och blivit fotad lite för många gånger (ni ser ju ex hur tpl min kära morfar ser ut på bilden! haha). ja, haft kräftskiva med en god vän, hälsat på sanda, hängt på brunnen med goa partytjejer och basketfirat en annan tuff brud etcetc. gott detdär.
NU måste jag sova för min syster konfimerar sig imorgonimorgonimorgon och tidigt som satan är det också. ciao.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu