Need you now.

åh. tillbaka hemma i jönköping och det suger!
jag orkar inte :c
gullbranna var fantastiskt. utan tvekan sommarens höjdpunkt.
men som de flesta saker har allt ett slut och man är tvungen att säga hejdå till varandra.
sorgligt men sant.
Och jag kommer sakna dig otroligt mycket. helt galet.
Jag älskar er alla så otroligt mycket och jag är såååååå glad att jag har fått lära känna så många nya supermysiga människor och träffa alla från förra året. Ni é  bäst ♥

(jag har tänkt att lägga in en del av bilderna jag tog men just nu vill jag sova och dränka mig själv i choklad. sug.)



ett litet smakprov ;3
Kommentarer
Postat av: sannaaaaaaaaaah

men din bitchhhhhh! :c

älskar dig (:

2010-07-20 @ 15:54:18
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu