Hipp Hipp Hurra,

Vi gratulerar, Vi gratulerar, Vi gratulerar min älskade lilla Claraaaaaaa.
hihi, 15 år nu. Nu får du knulla laglig, cykla utan hjälm och kan åka fast för alla dumheter du hittar på ;*
woho, haha ♥
Ärligt talat så kan jag inte se mitt liv utan dig, du äger en tredjedel av mitt hjärta och jag ler konstigt nog varje gång jag hör din röst. Allt vi varit med om! Herregud, jag blir lycklig varje gång jag tänker på alla minnen vi har tillsammans.
Och nu är du helt plötsligt 15 år, poff och så blev lilla blyga clara en liten "kvinna".
   Jag och Sanna var självklart överens att fira detta mirakel, hihi.
 Såååååååå, vi träffades och fixade lite ;)
 Jag hade ju tidigare köpt ett paraply med leopardmönster för hon var verkligen i behov av det.
 Sen så köpte jag och sanna kondomer med kokos & jordgubbssmak, ohlala. Osssssssssssv.
 Sanna blåste upp en av kondomerna och vi använde den som ballong, claras min när hon insåg att "ballongen" inte var en "vanlig ballong" är osslagbar! HAHAHAH, det var det roligaste på längeeeeeee.
  TACK CLARA ♥






hahah, hittade massa gamla bilder från mitt personliga lilla arkiv ;)
sista bilden är från 5:an :D
ahah, vi var så söta ;*

Kommentarer
Postat av: clara

Du suger och du är en riktigt ond jävel ibland, men jag älskar dig ändå ;D <3



(btw kommer du få ta bort de där videorna och fotorna sen när jag blir känd ändå )

2010-02-02 @ 20:28:23
Postat av: eeelin med f.

den dan du blir känd, hahahhahaha ;)

ring mig då ;*

hahahha, nädå.

2010-02-03 @ 15:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu