Helgen <3

Nu hade jag lite snabbt tänkt sumera helgen, som varit fantastisk :) ♥
 

   Fredag: 
Var på plejset och det var trevligt. Onil (som btw blev utkastad för att han kastade massa saker) , Matheos, Dear, Amanda, Rebecka Okon, Haris, Huse, Clara, Krisse, hans kompis (?) , Sanna :)
Det var ingen mer va? :)
Vi kollade i alla fall på Försoning och den är sjukt sorglig btw.
Gick hem vid ca halv 11.

Lördag:
Städa och fixa lite hemma på förmiddagen. 
 Klockan 3 kom sanna och hennes familj och hämtade mig för vi skulle på Nationalfirande nere i Rådhusparken.
Hahaha :)
Sen gick jag och sanna till Maxi och hjälpte Johanna och Clara att handla :)
Vi köpte också massa onyttigheter :j
Åka hem och packa ihop saker.
Sen var jag hos clara resten av kvällen/natten och det var nog den bästa på länge :) ♥
Vi kollade på Twilight och efter det spelade vi kospelet ;*
Och jag vann *happyface*
Sen åt vi paj, runt 2 på natten :)
J a g ä l s k a r e r ♥

Söndag:
Vaknade vid 8 och var helt utvilad :o
Jag förökte somna om men det gick inte så bra ;s
Men tillslut somnade jag och sov till 10 :)
Frukost och packa ihop saker.
Vi gick till Sanna och bakade;
1. Missfärgade muffins som blev Mintgröna och Lila :D
2. Chokladbollar.

Detta var till Knykalaset vi hade i skolan idag (måndag).
Sen gick jag till Ellen en stund och vi kollade på en film, Love Actually ♥
Fick springa till bussen sen, i pumps!
Aj.
Hann i alla fall och mötte Rebecka på Juneporten :)
Gå på bio ♥
Sjukt mysigt (a)'
Pussen och jag ä  l  s  k  a  r  d  i  g ♥














Kommentarer
Postat av: kexiii

älskar dig gmn, <33333333333

2009-07-11 @ 12:38:57
URL: http://rebecci.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu