konspirationer



ibland är livet ta mig fan en enda stor
känslokarusell
men jag vill ju bara sitta på bänken 
bredvid och se på när
karusellåkarna blir illamående av den
bergodalbaneliknande färden
känna trygg asfalt under mina fötter
stå stabilt mitt på det annars kaotiska 
nöjesfältet
slagfältet 
karusellåkarna önskat att de 
aldrig köpt den där otursamma skräckbiljetten till
rivalitet & känslokval har inget utrymme i mitt liv 
men 
ärlighet & uppriktighet är sorgligt nog 
en bristvara idag 
kärlek har ersatts med flammande hat trots att vi älskar som aldrig förr. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu