förfall

ni vet 
när man står på toppen
och sedan trampar ett steg för långt bak för att sedan falla handlöst över kanten 
ner mot den klippiga avgrunden?
den känslan 
varför höll du inte min hand?
varför släppte du taget och lät mig falla 
du sa att ville vandra med mig
mig och ingen annan
va
du sa att jag var speciell
betydelsefull 
blåste det bort i vinden?
.
jag är världens bästa bergsbestigare
det vet du mycket väl
ändå lät du mig falla 
såg mig trilla 
bakåt 
när du kasade mig åt döden
jag kommer komma tillbaka
& denna gången bär jag 
säkerherslina
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu