perspektiv


jag vill 
bara
ha dig.
nära 
mig.
så nära det egentligen bara
går 
att ha dig.
din hud
mot
min hud.
när du ler
ler jag
för när du ser på mig
bubblar jag
inuti.
när du ser på mig
skulle jag kunna ge upp
allt
bara för att 
få vara 
med 
dig.
om det än så bara
vore 
för 5 minuter
hade det varit värt det
vartenda tiondelssekund. 
men du ser inte 
på mig
längre
du ser bara
ner i asfalten  
där vårt glitter ligger.
glittret som en gång 
höll oss 
samman
& som du nu
inte 
ser 
trots att du
dagligen
trampar samma 
asfalt. 
som jag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu