inre köldskador


i allt jävla
kaos
undrar jag om det egentligen 
finns någon
jävla lycka.
finns någon
jävla mening.
för allt verkar gå åt helvete
ändå
gå åt helvete 
för att sedan gå lite mer åt helvete 
så varför 
varför i helvete skulle jag ge
mig till någon
som inte ens förtjänar 
 min skugga?
jag orkar inte med vardagsproblematiken
jag vill bara få vara 
rätt, fel eller helt jävla 
upp&ner.
jag orkar inte med kärlek
som inte finns
kärleken som fanns 
men en dag försvann.
 snälla,
 låt mig bara bli till is.
låt mig bara få vara kall 
tills den dag lyckan återvänder.








Kommentarer
Postat av: Julia Rosberg

Klickar ofta in på din blogg. Du skriver så fint <3 ta hand om dig. Du är fantastisk.

2014-02-18 @ 13:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu