Vi ses. I dina drömmar

Idag har varit en så himla bra dag.
Tog för första gången på mig shorts utan att ångra mig efter halva dagen då solen sken från klarblå himmel!
Efter skolan var Jonna med mig hem och vi var även och köpte en himla massa godis .
Därefter träffade jag upp Alexandra och vi handlade lite innan vi drog hem till Clara för att grilla.
Satt ute och hade det så himla bra.
Hämtade även upp Lisa lite senare och vi åkte och kollade på solnedgången ute på Rosenlund.
Sedan har jag varit hemma hos Clara resterande kvällen och jag är så glad att jag har sånna himla bra vänner !
Hade inte klarat någonting utan dessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu