2 sekunder innan du ger upp

Idag har det varit ett himla fint väder; sol från klarblå himmel !
Det känns verkligen att det är maj nu.
Jag har varit i skolan och därefter åkte jag och Jonna ner för att sätta oss på bryggan (bland halva Jönköping befolkning ungefär). Så himla varmt!
Därefter famns det deprimerande faktumet att jag skulle in och jobba. Innomhus.
Men det gick bra och nu har jag och Lisa haft tacco-kväll ! Himlar vad vi äter det i vår familj alltså.
(Fick btw hem mina älskade skor idag! Så himla nöjd och glad! De lyser verkligen upp den gråa vardagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu