Dear June

jag har inte haft lust, tid eller ork att skriva.
haft fullt upp med att tänka på mig själv och överleva.
nä, inte så illa kanske.
Men har hittils accomplished:
- har varit med mina vänner så mycket jag bara kunnat
- varit i Grekland och läkt bland melondrinkar och saltvattensbrisar
- fyllt 18 år och haft en av de bästa födelsedagar någonsin trots ösregn
- lyckats ta körkort på 1:a försöker och jag har aldrig gråtit så mycket av lycka
.
Så jag är nöjd. Denna sommaren har börjat bra och nu kan det bara bli bättre!
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Andrea Ström

Åh, vad fina bilder. Jag älskar verkligen dina bikinis du har. Vart har du köpt dom? Den orangea och den grön-aktiga tror jag den var. Och skulle du kunna lägga upp bilder på hur de sitter, skulle uppskattas enormt. Och jag älskar din blogg och tycker att du ska fortsätta aktivt här. :D

2013-06-23 @ 00:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu