want to be a wild thing

idag har jag jobbat från 9-3 och därefter strosade jag runt på A6. Lite smått och gott fick följa med mig hem.
har varit såååå kär i pälsvästen från bikbok så länge så nu fick den flytta in hos mig äntligen. 
köpte även massa ringar på bikbok, en ny plånbok från Åhlens och en ny limefärgad tröja från hm. 
Nya lösfransar från Kicks också. tycker detta märket är det bästa och det mest naturliga!
Ikväll ska jag ta det lugnt och njuta det lilla lov som är kvar. pusssss
OCH BTW: visst är min fransväska så himla läcker?! kommer aldrig sluta älska den.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu