Du vill att alla ska se så jag håller kvar

 

Hej kompisar! Har fullt upp och har varit på jobbet idag. Imorgon ska jag upp alldeles för tidigt för att först ha körlektion och sedan vara med på en modevisning. Börjar dock få lite kalla fötter men det kommer nog bli skoj.Om ni inte har något annat för er kom förbi kulturhuset i Jönköping klockan 18:00.
Nu måste jag sova så jag orkar denna helvetesvecka.Idag har jag sett ut något såhär (dock ska jag nog aldrig mer bära vitt då det vid lunchtid redan satt en stor fläck mitt på min vitklädda rumpa, kul.)
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu