Cosy

Min fredag bestod av arbete under denna fruktansvärda lönefredag. Hade knappt tid att andas, så stressiga var mina timmar på gasellen.
Jaja .. Sedan cyklade jag hem för att sedan ta bussen ner till DalBaffo för att möta upp Elin, Jonna och Elin :)
Hade mycket trevligt tillsammans, sånna himlans fina tjejer jag hittat !!
Tog sedan bussen hem runt 11 för att nu ligga, mätt och belåten, i min säng .
Imorgon väntar .... Ännu mer jobb !
(Snälla Gud ge mig styrka ) hehe
Btw köpte denna stickade sak inne på bikbok idag och är sååå nöjd. En riktigt go och snygg hösttröja.
Och angående föregående kläd-inlägg så kommer skjortorna från bikbok och t-shirten från JC.

Kommentarer
Postat av: CINDY

ELIN! vad kan man ha till dessa byxor?!?!?!?! P.A.N.I.K
http://www.hm.com/se/product/04684?article=04684-B - dem i gråååååå

2012-09-29 @ 18:37:58
URL: http://cindylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu