Vad vore du utan jag

Det har varit full fläkt även denna dag! 
Var ledig från jobben så jag passade på att åka ner till biblioteket för att låna mig några sommarböcker.
Det gick inte alls då ingen av de böckerna jag ville ha fanns inne!! :(
Åkte istället och handlade med mamma, träffade Mauroki en stund och bestämde sedan tillsammans med mina teatervänner att vi skulle ha grillkväll! Vilket blev superlyckat! 
Eftersom mobilbloggningen inte fungerar så får ni inga bilder :( Men vi hade supertrevligt och jag älskar dem så fruktansvärt mycket.
Nu måste jag sova så jag orkar med jobbet imorgon !
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu