Angående bryn etc.

fick en komplimang och en fråga på samma gång angående mina ögonbryn!
-
"hej! du är mycket vacker och du har verkligen perfekta ögonbryn! jag undrar, använder du penna, skugga? och är dem naturligt sådan form eller har du format dem själv? sedan undrar jag hur dem ser ut utan skugga/penna och om du skulle kunna visa? ha en fortsatt härlig dag!"

blev fruktansvärt glad, tack!
så här har ni dem! inzomade.
Jag kan börja med att visa hur de såg ut för 1,5 år sedan.
Inte så hemskt snygg enligt min mening.Gillar när de är lite "buskigare".
Jag lät dem därför växa ut för ca 1 år sedan. ordentligt.lät bli pincetten
(enbart i nödfall kom den fram)
och som ni ser, de växte.
på bilden är de helt ofixade.
-
Mina tips:
+ färga! helt klart värt det. hemmafärgning funkar perfekt. blir naturligt och supersnyggt.
+ ögonbrynspenna. ett måste. något man måste äga. H&M's funkar utmärkt att fylla mina bryn med.
+ ögonbrynsfix. ett slags "vax" för brynen så de håller sig i shape hela dagen. bör finnas i alla sminkväskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu